Storhetsvansinne?

Det är ju helt galet att min egna blogg roar mig mer än de flesta andra. Jag brukar läsa gamla inlägg och verkligen hänföras av min egna genialitet. Sen brukar jag ta en minut och fundera på varför ingen annan har insett denna genialitet och gett mig 80 000 i månaden för att leverera grymma blogginlägg. Sen brukar jag komma fram till att det är bättre att vara en fri agent än en jävla mainstream bloggare. Men det är ju mest bara ett försvar för att inte behöva inse att jag inte håller måttet.

Jag längtar så otroligt mycket efter att denna arbetsdag ska ta slut. Då ska jag till mitt provisoriska hem (dvs. Johannas) och mysa ner med boken The Dirt (Mötley Crües memoarer). Jag har aldrig fått sådan inspiration till äckliga upptåg och knasigt sex som från den boken. Sen ska jag skicka denna inspiration som jag kommer få från boken som perversa förslag till random people i min telefonbok. Allt för att roa mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0