Rich bitch deluxe!

Har mellanlandat i Umeå i några dagar för att jobba lite. Cash cash cash! Måste ju överleva.

Min inflyttning i min lägenhet gick tops. Den är fabulös. Mitt i Edsviken bland alla 10 miljoner kronors villor. Jag känner mig som en rich bitch. Finanskrisen bor INTE i Edsviken. Edsbacka krog bara ett stenkast ifrån lägenheten. Frågan är om jag någonsin kommer ha råd att äta där?

Nåväl nu ska jag jobba lite halvt och lite halvt skicka perversa meddelanden till en söt dude. Det är fint såhär på morgonkvisten!

Kommentarer
Postat av: rikard

attans att du for upp igen. jag och lillebror hade planerat en gigantisk namnsdagsfest för dig idag. men då får vi vänta tills nästa år...

2009-01-05 @ 16:39:34
Postat av: Hanna

Men jag kommer ju ner på fredag. Vi kan ha en förskjuten namnsdagsfest då. Det tycker jag är en bra plan.

2009-01-06 @ 00:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0