Rastlöshetshantering de luxe

Igår var jag så rastlös när jag hade slutat arbeta att jag gick in på en skoaffär och vred om en del skor så att de stod åt "fel" håll jämfört med alla andra skor för att se om butiksbiträdet skulle bli störd och vända tillbaka dom år "rätt" håll. Hon reagerade inte alls. Kasst butiksbiträde. 

Jag var därför fortfarande jävligt rastlös och gick och köpte en dyr dator på impuls. Gick in i butiken och pekade på en dator och sa att det var den jag ville ha. Butiksbiträdet blev så jävla förvånad över att han inte behövde köra det vanliga säljsnacket att han bara satt kvar på arslet och stirrade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh.



Det finns ett tomrum häruppe i formen av dig.

2009-01-23 @ 01:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0