Moving day!

Efter en dags trixande lyckades jag och paps ta oss till Midsommarkransen och brors lägenhet. Imorgonen ska vi göra ett tappert försök att inreda min förortslya. Jag och Ikea ska bli tighta som fan.

Jag behöver ett nytt hem. Ett fabulöst hem. Som på något vis återspeglar min person. Dock verkar inte min budget tillåta ett sådant fabulöst hem. Nån som har en billig skit tv till salu?

(Bror hävdar dock att AIK hyr lägenheter i samma hus dit jag ska flytta. Finns ju då en möjlighet att bli fotbollsfru och få det fabulösa hem jag alltid har förtjänat. Jag ska bara hålla mitt AIK förakt dolt tills jag har halva inne)

Kommentarer
Postat av: Mell

Såg Spirit dag. Rätt risig film, men en av tjejerna var sjukt lik dig, Sand Saref hette hon. (Tänkte att det var en omskrivning av Sans Serif men jag fattade aldrig vad innebörden var.)

2009-01-04 @ 04:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0