Första dagen på det nya året.

Dagen började med att jag vaknade upp i Saras säng med alla kläder på och smink i halva ansiktet. Givetvis en bakfylla som inte var av denna värld. Vi lyckades helt enkelt spritförgifta oss själva under nyårsnattens bittra timmar.

Resterande del av dagen har jag spenderat i fosterställning i min egna säng med en känsla av olycklig förälskelse i mig. Kanske en del svartsjuka. Jag vet inte? Jag är förvirrad av ångest och åtaganden.

Var nästan tvungen att ha ett samtal jag inte ville ha idag. Samtalet bröts av okänd anledning och jag kunde därför komma undan med att skicka ett sms och förklara mig. Att försöka ringa upp personen som ringde mig är jag alldeles för feg för. Främst alldeles för svag för. Vi har dansat runt nog genom åren.

2008 var ett förskräckligt år. Nog det värsta jag har upplevt. Fast det betyder ju att 2009 kommer bli bättre. För jag tror fanimig inte att det kan bli värre än det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0