Fit for fight

Försöker på någotvis samla in alla intryck men det råder kortslutning i hjärnan. Förra veckan jobbade jag som ett as större delen av tiden och resterande del sov jag. Denna vecka arbetar jag som ett as men sover mycket mindre. Igår körde jag ett 12 timmarspass i 10 cm klackar. Det som inte dödar en gör en starkare.

Jag har lyckats skapa ett någorlunda fint hem åt mig själv i Edsviken och det enda jag nu saknar är en dator och internet så att jag återigen kan komma i kontakt med verkligheten. Jag känner mig utesluten.

Har även en ny inneboende i form av Olof. Han gör inte mycket väsen av sig och pratar ju så härligt så. Nils gömmer sig någon annanstans.


Kommentarer
Postat av: oola

I may be out on a lim here but...... Du förtjänar det. Om 1 år kan jag börja hänga efter dig som att du är Vincent Chase!

2009-01-21 @ 12:35:17
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-21 @ 12:47:30
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0