Bota tristess med lösaktighet

Jag bloggar. Alltså finns jag. Jag är leds på att dösurfa/låtsas att jag jobbar och hoppas på bättre tider.

Jag funderar på att dra ut på lagret och skrika att första bästa som sätter på mig får en hundring. Inte direkt för att jag är sugen, utan mer för att det bara ska hända nåt. Men sånt får man inte säga eller göra för det går emot normer och regler. Vilket gör att allt fortsätter vara tråkigt. Vilket gör att denna dag kommer fortsätta vara tråkig och fullständigt ointressant.

Jag ger er istället Mando Diao med Dance with somebody. Och påpekar igen att Gustav Norén antagligen är den vackraste mannen på jorden. Han hade fan fått 200 spänn för en påsättning. Och det hade definitivt gjort dagen mer intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0