Associerad med positiva associationer

Sista arbetsdagen i Umeyo. Och jag är trött trött trött. Trodde inte det var möjligt att vara så här trött.

Jag har på mig en relativt utmanande outfit idag. Allt för att lämna ett avtryck. Jag brukar annars sällan lämna avtryck. Iaf inga avtryck som är associerade med positiva associationer. Om utmanande kläder skulle vara en postiv association låter jag dock vara osagt. Men avtryck blir det nog.

Sen ska jag ju hinna med att fria någon gång idag till vacker man. Måste bara ta reda på vad han heter först. Det kan vara till min fördel känner jag,

Kommentarer
Postat av: Mell

Man hinner inte se dig idag, eller? Då får du skicka en bild.

2009-01-09 @ 09:55:47
Postat av: Hanna

Inte mycket att se Erik. Bara en väldigt urringad tröja. Märkte även när jag kom till jobbet att bh:n syns. Det hela är faktiskt ganska osmakligt.

2009-01-09 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0