Yesah!

Fick med Olof på bio. The Wrestler. Jag är sjukt nöjd med bedriften och att jag äntligen får se den.

Det blir popcorn till middag alltså. Och cola. 

Smal får jag bli nån annan gång. Jag har gått upp tre kilo sen jag flyttade till Stockholm, men mitt midjemått har minskat med tre cm. Jag får det inte att gå ihop? Mamma mumlade nåt om muskler men i så fall är jag den första i världen som har fått muskler av att bära påsar med kläder. Iofs knatar jag nog på ett par mil per dag. 

Jag kan vara ett medicinsktunder. Skulle inte förvåna mig alls.

Dock är jag jävligt förkyld just nu. Helt tjockt i halsen. Och sånt där rinnsnor. Som inte går att dra in. Utan som rinner ut från näsan fast man försöker förhindra det.

Kommentarer
Postat av: claudius

Vad hände som med "Nilstid" !? Hade för mig att du skulle besöka mig idag :S ! fy på sig!

2009-02-23 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0