Save me. Find me. Help me.

Jag lyssnar alltid på musik  när jag går. Detta för att musik får mig att gå coolare. Och mer självsäkert. Jag blir ball personifierad och det är ju just det jag vill vara.

Idag har jag framtidsångest och funderar på om jag behöver någon som räddar mig från mig själv. Även fast jag på senaste tiden har varit very mucho mer vettig än vad jag en gång var.

Jag försöker ta mig tillbaka till Stockholm. Min impulsivitet och det faktum att jag sket i att kolla returbiljetter har nu resulterat i att jag kommer få punga ut fett med stasch för att ta mig tillbaka idag.

Och tillbaka idag ska jag för imorgon måste jag jobba. Och ikväll får jag ligga om jag bara tar mig tillbaka. Hade kunnat få ligga hela helgen om jag inte hade fattat (det så här i efterhand) lite okloka beslutet att åka till B-town.

Nu ska jag stryka en tröja och idka självrannsakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0