Pepp har infunnit sig.

Trots att jag sitter i ett relativ kallt rum i en våning någonstans på Upplandsgatan och längtar efter en sojalatte med en extrem hetta så känner jag en grav pepp. Den senaste veckan har pepp inte alls infunnit sig och det var varit idel motgångar. Men nu jävlars i helvete blev det onsdagspepp!

Detta till trots att jag ska jobba extremt många dagar i rad och väldigt många timmar. Things you do for fashion!

Jag ska jobba på alla hjärtans dag. Det ska bli gudomligt. Stockholmare har annars en tendens att tycka synd om alla som är singel. Du får INTE vara singel. Då är det fel på dig. Och herregud om du inte har en helgplan redan under tisdagen. Då är du sorglig. Jag förstår det inte? Men jag får många medlidsamma blickar hela tiden. Folk tror helt enkelt inte att jag har vänner eller nåt att göra.

Kommentarer
Postat av: rikard

du får ju ändå medlidande blickar. fast det kanske jag också fick den första tiden. nu har det snart gått 26 år och blickarna är mer föraktande och förlöjligande...

2009-02-11 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0