Peace, LOVE and understanding!

Mitt mission in life är att sprida kärlek till massorna likt DiLeva. Jag har insett det idag.

Detta efter att ha stött på en trist och lite nedtryckande jargong i vissa vänskapskretsar. Istället för att stötta är det hårda ord och anmärkningar och ändå väljer dom att kalla sig vänner?! Vänner ska ju ge kärlek. Villkorlös och fin kärlek. Jag är trött på tråkig jargong och tråkiga attityder.

Peace, LOVE and understanding är vad jag vill ha. Jag ska trycka det på en t-shirt och sen måla tavlor i ämnet.

Jag har även en viss tanke om att krama om alla som kommer med taskig attityd och nedtryckande kommentarer. Detta kontra det faktum att jag egentligen vill slå dom på käften. Men det ska jag ju inte göra. Här är det en vända andra kinden approach som gäller. I kampen mot kärleklösheten.





Kommentarer
Postat av: Claudius!

Alltså, detta var det roligaste inlägget jag någonsin läst! Jag vet som inte varför, men jag har suttit och skrattat så att tårarna flödat ! Jag såg verkligen framför mig hur du springer runt där på NK och sprider kärlek genom att krama massan. Utanför Åhlens delar du ut "kram för dagen" till förbipasserande 8-17 arbetare. På T-Centralen står du och skriker "KÄRLEK TILL ALLA, KÄRLEK TILL VÄRLDEN, I LOVE YOU ALL!" hahahahahahahahhaha.....ack så fint. detta var kul!

2009-02-23 @ 23:09:14
Postat av: Hanna

Just precis så. Och du kommer få mest kärlek av alla.

2009-02-23 @ 23:33:15
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0