Fat people are stupid!

Ola tycker Anna Skipper är en bitch. Jag tycker givetvis att hon är fantastisk.

Jag har en teori om att tjocka människor är dumma. Detta eftersom de flesta är överviktiga p.g.a. av skit som dom trycker i sig. Vilket givetvis medför att jag tror tjocka människor inte kan läsa eller för den delen aldrig har gått i skolan. Detta eftersom de annars skulle vara medvetna om den dåliga matens skadeverkan, vilket de helt uppenbart inte är eftersom de är tjockisar.

Alla människor som uteslutande äter snabbmat eller färdigrätter är helt dumma i huvudet. Jag är övertygad. Innehåller ingen näring alls. Innehåller bara dåliga fetter och kemiska tillsatser. Vilket jag på något vis tycker att alla borde vara medvetna om, vilket tydligen inte alla är eftersom allt fler blir tjocka. Vilket gör att jag tror att den svenska befolkningen håller på att bli stendumma. Vilket betyder att vi behöver Anna Skipper. Som säger åt folk att dom är dumma i huvudet.

Loves it!

Kommentarer
Postat av: ola

Ny stad, ny brud, ny PC men inte en enda jävla bild ditt CP! (Hur bra är jag på att raaajma??!) Nämen seriöst nåt vill jag se, lägenhet? Olof ;) el bara määcen

2009-02-06 @ 11:10:15
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: Maja.

tror du inte att det finns människor som kan må så dåligt att de ser maten som en tröst istället för att skada sig på andra sätt? människan är konstig, men när vi mår piss så vill vi skada oss själva på något sätt och att äta sig till döds är väl lika hemskt som att skära sig? jag tror mest att det blir en ondcirkel man hamnar i. Men som du så tycker jag också om Anna Skipper, tycker bara att ibland måste man visa lite förståelse för de "sjuka" också. Ha en fin dag!:)

2009-02-06 @ 11:17:49
URL: http://m
Postat av: Hanna

Ola, jag har ju ingen kamera. Men jag kanske skaffar mig en i helgen.

2009-02-06 @ 11:29:55
Postat av: Hanna

Visst finns det muppar som använder mat som tröst eller straff. Men de allra flesta, låt säga runt 95 %, är dumma.



Och varför brudar idag skär sig ska vi inte ens gå in på. Det handlar ju främst om samhällsklimat och ingenting annat. Fast speciellt smart är ju inte det heller. Direkt.

2009-02-07 @ 00:50:45
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0