Denna fysiska utmattning.

Idag har jag arbetat många timmar. Jag har lyft saker, jag har klätt på folk saker och sagt att dom ser faaaaabulous ut, jag har packat upp kläder, jag har pratat, jag har bråkat med våran budkille, jag har stött på en söt kille och främst så har jag varit sjukt fäshion! Och under stora delen av dagen har jag gjort detta i ett par NYA högklackade skor.

Jag har inte hunnit med att intaga föda under hela dagen. Slängde i mig lite libanesisk mat där kring 21 tiden. Nu är jag hemma igen. Upp och knega innan kl 7.

Jag skakar som ett asplöv. Min kropp vill lägga av. Jag är övertrött och stirrig.

Jag blev lite full av EN Tom Collins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0