Debbie Harry!

Några gånger per år blir jag pissed över att jag inte ser ut som Debbie Harry gjorde när det begav sig. Sen blir jag även sur över att jag inte ens kan, men största möjliga ansträngning, lika jävla ball och avslappnat snygg som henne!! Hur fan gör människor för att bli så där coola? Jag måste veta! Jag vill vara så. Jag vill inte vara så här svenssonaktigt mellanmjölksaktigt normal! Varför i helvete blev jag så? Det är ju inte jag. Jag känner mig fånge i svenssonheten och jantelagen. Det är samhällets fel att jag inte är ball och cool och snygg och frän.

Nu ska jag spotifya skiten ur Blondie i hopp om att jag kan inspireras och bli lika cool och snygg som Debbie Harry. Hennes röst går inte av för hackor heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0