Baksidan

Jag tycker det är trevligt att bo själv. Tycker det är skönt. För det mesta.

I natt när jag kom hem full som en kastrull uppstod komplikationer. Jag hade på mig ett par stövlar med väldigt högt skaft. Ett helvete att få på och än  värre att få av men ack världens snyggaste. Nåväl, jag fick givetvis inte av mig stövlarna i fyllan när koordinationsförmågan inte var på topp. Jag kämpade och kämpade. Började nästan gråta och var påväg att ringa Nils och be honom komma ut till Edsviken och hjälpa mig. Alternativt att sova med stövlarna på för jag var trött. Tillslut blev jag så jävla förbannad och gjorde en sista kraftansträngning att få av mig dom och då gick det. 

Idag har jag dock sjukligt ont i höfterna som på nåt vis har tagit stryk av allt slitande och böjande i olika positioner. Jag är trasig.

Givetvis vaknade även tidigt idag även fast jag var ute sent. Inget bra på tv denna tid. Jag äter naturgodis istället. Frystorkad jordgubbe med yoghurt överdrag. Cashewnötter med sourcream smak. Choklad och kokos! I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0