All work work work.

Jag sov tre och en halv timme i natt. Jag borde ha sovit tio med tanke på min fysiska utmattning. Jag pressade mig upp iaf och värmde upp arbetsdagen med pressbyrånkaffe och dextrosol. Sen åt jag dextrolsol till lunch tillsammans med några räkor som jag fixade upp ur en sallad. Mer hann jag inte med.

När jag senare traskade mot pendeltågen var det hånglade par och försäljare som sålde rosor överallt. Visst fan stack det till lite i hjärtat när jag insåg att jag var på väg hemåt med en chirrepåse, keso och Brämhults morotsjuice. Jag slog på Bon Iver på Ipoden och tyckte lite synd om mig själv.

Nu har jag smällt i mig chirrepåsen och ska måla naglarna. Sen är det sängen. Happy saturday. 

Konstigt hur dagarna smälter ihop när det bara är work work work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0