Victoria's Secret och en jävla massa ost + vin!

Sitter hemma och väntar på min väska. Någon ringde och sa att den skulle köras hem till mig mellan kl. 20 och kl. 23. Det tycker jag är lite diffust. 

Men men, jag har det bra där jag sitter. Har gjort en lite ostbricka till mig själv och pimplar vin som att det inte fanns någon morgondag. Har tänt överdrivet mycket ljus. Och några doftljus. Ser Victoria's Secret fashion show medan jag trycker in kex med dubbla skivor ost i munnen (just nu brie och mögelost toppat med fikonmarmelad). Man skulle kunna tro att det skulle ge mig ett visst mindervärdeskomplex men icke sa nicke! Jag har nämligen något typ av vad med Emma om att losa 4 kilo i januari (jag har ingen våg men jag går på ögonmått). Vidare har Josie sagt att till nästa sommar ska vi ha magrutor. Så jag känner ingen vidare press. Jag fixar upp degklumpen som är min kropp efter nyår.

Just nu njuter jag av vackra tjejer i roliga kreationer. Min favvo Kurkova är dock inte med eftersom hon har fött barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0