Världsklass

Jag firade fredag med en Findus fiskgratäng. Brände mig i käften så djävulskt att jag antagligen inte kommer känna en smak på ett par tre dagar eller så. Lyckades även bränna mig på magen då jag helt enkelt la pajen på magen när den var direkt uttagen från ugnen. Jag är inte så jävla smart just nu. Min hjärna är mos efter kortison och diverse pills. 

Ikväll skulle jag verkligen städa då jag imorgon har bjudit ut brudarna för en heldag i Sollis med shopping, Mattias a.k.a. Big Daddys volleybollmatch, middag och le vino. MEN, jag tror jag får göra det imorgon på morgonen. Jag är i stort behov av att sova i soffan. Kanske dricka nåt glas rött och suga på en Rapé. Hell, jag är mer död än levande. 

VÄRLDSKLASS på låten. V Ä R L D S K L A S S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0