The good old days

När the ladies hade lämnat mig igår så påbörjade jag ett mission att dricka upp allt vin som fanns kvar. Jag fick inte sova innan jag hade gjort det. Jävligt dålig idé. 

Började "prata" med den gamla kärleken i livet på msn medan jag utförde uppdraget. Den kärlek som krossade mig mest. Den som var mest destruktiv, men även mest fin. Pratade om vad som faktiskt hände mellan oss. För första gången någonsin. Hur vi kände. Fick äntligen veta vad han kände om att jag var med hans bästa vän bakom ryggen på honom i två år. Att våra bråk, galenskaper som vi utsatte varandra för och den situationen fick honom att börja knarka igen. Att vi har tänkt så mycket dåligt om varandra, varit så arga på varandra, gjort dumma saker mot varandra. När det egentligen kanske borde ha varit dom trevliga stunderna vi skulle ha fokuserat på. För vi hade så roligt. Vi gjorde så mycket sjukt.

F säger: (03.17.34)

ja.. så är det.. så blev det.. ..men vi hade ju ganska många bra stunder också..

 

F säger: (03.18.09)

haha vilken tid! vilket liv! vilken soppa..  men vilka minnen :)

 

F säger: (03.19.32)

dom trasiga dimmiga åren.. men jag tänker alltid tillbaka på det med ett leende på läpparna.. vilka galningar vi var.. hur vi härjade och betedde oss.. men men.. vi var unga och vilda

 

F säger: (03.20.31)

dom hade kunnat skriva en såpopera om våra eskapader

 

F säger: (03.26.36)

vi hade kunnat skriva om verkligheten.. och folk skulle tro att det var för galet för att vara baserat på verkliga händelser

 

Hanna säger: (03.27.33)

i miss the good old days

 

F säger: (03.27.53)

me too, darling

 

F säger: (03.31.23)

jag sitter och lyssnar på hippiemusik om kärlek.. och tänker på våra eskapader

Vi pratade på till kl. 5 då jag somnade sittandes i soffan. Vaknad kring kl. 7 igen och har inte kunnat sova sedan dess. Jag mår illa. Och min hjärna är lite konstig. Hittade bland annat stavmixern i kylskåpet. Jag skulle kunna betala någon för att komma hit och diska. Och kanske någon som tvättar bort sminket jag har i ansiktet som har runnit efter att ha lipat och skrattat om vartannat.

I got nothing but love for you.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Är det den kärleken som återkommer i dina inlägg? Som du inte verkar kunna släppa? ;)

2009-12-06 @ 18:59:46
Postat av: Hanna

Jo då. Du har ju träffat honom i Umeå några gånger =).



Men inte kärlek längre. Bara den där personen som betydde en massa och sen fick man inget avslut.

2009-12-06 @ 19:45:23
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har jag det, jaså, hmm, vet inte vem det var riktigt?! Nåja, jobbigt ändå det där med icke avslut :(

2009-12-09 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0