Sööööööööder

Häng med Ola, Jens, Tummen och Petter på Ljunggrens. Fun times. Snyggt folk. Goda drinkar.

Vidare till sunk Dickens för öl med Ola och Jens. Kom inte fram till mycket alls. Jens var duktig på att prata i alla fall. Prata prata prata. Nästan lika duktig som mig. Ola snusade rapé och nickade lite instämmande på rätt ställen. God lyssnare där asså.

Och som vanligt så önskar jag att någon skulle kunna komma med en pizza i denna bakisdimma. Och att en man kanske bara kunde ligga lite på mig alternativt bredvid mig medan jag ser film.

Jens och Ola

Linnea och Petter. Olas telefon är mycket intressant.
Ola och jag, inte tillräckligt full för att vilja vara med på bild.

Jag och Linnea, nu tillräckligt full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0