Just like a dream

Lustigt att jag redan har använt en rubriken förut en gång?! Dock med ett tillägg som löd "och jag är skit full". Vilket nästan går att använda nu. Men nu är jag bara ganska full. Helt ok full liksom. Jag hade en grav fäbless för att citera The Cure back in the days. Jag tror jag ska börja med det igen. 

Och jag har spillt glögg, bea och gräddfil på favvo tröjan. Och jag har slut snus.

Likt förbannat så har jag ändå lyckats uppbringa peppen till oanad nivå. Kan givetvis bero på intag av alkohol och det faktum att jag har två pack cigg som jag kan suga i mig när andan faller på.

Men pepp är det, pepp kommer det var. Iaf tills nästa vecka får då ska jag ha mens och det blir ju inte en sate speciellt glad över. HUVVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0