I'm not lost in translation

Jag bjöd the ladies till Sollis. Det kan ha varit det bästa draget jag har gjort denna månad.

Såg Big Daddys volleybollmatch och klappade så mycket händer så jag blev skinnflådd, åt tex mex, åt glass, drack lite bubbel, drack jätte jätte mycket vin, spelade TP och pratade om saker som för omvärlden inte kan tyckas väsentliga men för oss är gravt väsentliga. Fick bland annat dra min bästa Sydamerikanska bajs-historia. Den är faktiskt riktigt rolig. 

The ladies gav mig en massa fina saker. Varför vet jag ej? Men jag är så glad ändå. Jag älskar presenter. Och dom verkar veta precis vad jag gillar.

Galet konstigt att dom bästa människor jag har träffat i mitt liv har jag träffat på min arbetsplats. Vi har Sean (way back). Vi har Big Daddy. Vi har Cam Cam. Vi har José. Vi har Dani. Vi har Kajsa-Bajsa.

Jag tänker nu dricka så jävla mycket vin i min ensamhet och röka så jävla mycket cigg att jag får cancer. Varför? Because I FUCKING CAN!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, du har fångat det pappersätande barnet på bild! :)

2009-12-06 @ 09:30:07
Postat av: Camilla

Och - Tack så mycket för igår! Mkt roligt. :)

Och storyn - Den storyn - tillhör lätt världshistoriens roligaste!



Kramar!

2009-12-06 @ 09:31:50
Postat av: Hanna

fniss fniss*

2009-12-06 @ 10:30:48
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Och barnet hade nog adhd eller liknande. Eller så var ungen jävligt hungrig.

2009-12-06 @ 10:31:54
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0