I can be your Kate

Igår hade jag nöjet att träffa en av min brors vänner. Som jag ej träffat förut.

Den redan tankade vännen (årgång 1989) var ytterst inspirerad av den brittiska popscenen. Pete Doherty var någon form av husgud. Den redan tankade vännen trodde i fyllan och villan att jag var extremt snygg. Jävligt snygg. Sjukt snygg. Jag tog åt mig lite i början. Tills han började säga att jag var lik Kate Moss. Då förstod jag att han var galen. Skvatt galen.

Men men, jag sa att jag kunde vara hans Kate. Sen sjöng vi lite på What Katie did. Sen blev Pete ytterst påflugen och jag fick spendera resten av kvällen med att avvärja diverse taffsande. Som sedan slutade med en fet örfil från min sida.

Men (igen), ni ser det va? Likheten är slååående! Det måste vara dom blonda testarna med hår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0