Holy Macaroni!

Jag har ätit hela dagen. Och sovit. Maräng och chokladsås är en utmärkt middag. Tillsammans med nachos, nötter och choklad. Och liiite chips. Beachips är ju en sådan jävla bra idé i teorin, varför är den inte lika bra i praktiken? Smakar ju liksom inte bea direkt.

Man vet att man har ganska mycket att göra på jobbet om man hela helgen har mailat sig själv med things to do. Fy satan. Ändå längtar jag lite till måndag. Jag är alldeles för ockuperad med mina tankar just nu för att det ska vara hälsosamt.

















Kommentarer
Postat av: E

Det lönar sig att visa sig lite desperat! ska på intervju på bredbandsbolaget på fredag. Tror hon tyckte lite synd om mig.

2009-12-07 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0