HOLY CRAP! I'M LOST IN TRANSLATION!

Nu. Måste. Jag. Städa. Fjärrkontrollen. Är. Försvunnen. PANIK.

Min tv är ny och high tech. Finns inte en chans i världen att jag kan lista ut hur i helvete man byter kanal rent manuellt. Omöjligt. Inte som att knapparna sitter väl synliga på framsidan av tven direkt.

Om jag börjar plocka nu kanske jag har hittat min själ någonstans bland allt junk fram mot småtimmarna. Kanske hittar jag kreativitet och svårthet och djuphet. Allt det som ålderns allvar och strukturerade excel dokument har tagit ifrån mig. Jag saknar att vara djup och svår. Strukturerade-vuxen-bitterfitta. GE MIG KAOS! Bara liiiite?

Hade jag varit svårt och djup fortfarande så hade jag nu lyssnat på Antony and the Johnsons och suttit på golvet och ritat teckningar i tusch. Istället ser jag Dukes of Hazzard i hopp om att få se Jessica Simpson naken. 

Kanske lite glass på det? Mega svennebanan-fredags-lir. 

(Det är ganska ledsamt att inse att man är alldeles alldeles vanlig när man större delen av livet har trott att man är svår och djup och UNIK..inte som alla andra)

Kommentarer
Postat av: E

Styrde upp ett häng med adam tensta på corona ikväll. och nu när jag skriver det inser jag hur fjantigt det låter. han var en man med få ord.

2009-12-05 @ 05:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0