GOTT NYTT ÅR! KÄRLEK TILL ALLA!

Snart ska jag ta min asymmetriska kjol och dra till Sara och Christian för lite middag och bubbel och sprit och så vidare. Vad kvällen mer har i sitt sköte utom trevligt sällskap och god mat återstår att se.

Ola har smällt på med lääängsta listan för det senaste året. Jag är inte med på den. Konstigt nog. Anywho, förra året listade jag årets musik som det som jag hade knarkat. I år har jag inte knarkat annat än jobb. Så därför blir det ingen lista, för en lista bestående av debet och kredit, kontering, momser, skatter och kreditbedömningar skulle bli avskyvärt tråkig. 

Detta året har varit utvecklande. Mest psykiskt. Nåt hände vid 25 års ålder och allt blev så jävla tydligt. För första gången i livet tänkte jag "det kommer lösa sig även för mig". Känslan att jag räcker till har för första gången infunnit sig även om jag ibland tvekar. Det har varit många tuffa stunder. Mycket skit ibland. Mycket tråkigt som har hänt. Men i det långa loppet så är det mycket som har varit fint. Jag har träffat otroligt många nya människor som ligger mig varm om hjärtat, ingen nämnd ingen glömd. Gamla vänner som stått vid min sida, familjen som stått vid min sida.

Tack alla fina som finns där vad jag än hittar på. Jag hoppas att jag och ni får ett fantastiskt 2010 med massor med kärlek, roliga stunder och lycka!

KBK!


Kommentarer
Postat av: Cam Cam



Hrm - lite sent kanske, men gott nytt år till dig med vännen!



Ses på måndag - Kramar!

2010-01-02 @ 12:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0