Förbannade oflyt!

SAS har tappat bort min väska. På en jävla inrikesflygning!!??? Hur är det möjligt? Hur kan det ens gå till? Är inte väskjäveln återfunnen innan kl. 21 så kommer jag ringa vart enda jävla nummer till SAS tills dom hittar väskjäveln eller iaf ger mig 1000000 spänn i cash på stört! 

Jag är så jävla förundrad över hur jag alltid kan ha sån förbannad otur??

Iofs är detta första gången en väska har försvunnit och då har jag ändå besökt jävligt suspekta platser runt om i världen. Därför blir liksom det hela ännu mer löjligt! En jävla inrikesflygning! Hade det varit i någon jävla bergsby i Peru hade jag kunnat ta det lite mer med ro. Där är det liksom väntat. Men inte på en jävla inrikesflygning! HUR ÄR DET MÖJLIGT? Om nu inte någon har snott den. Vilket inte är helt omöjligt.

Jag är en gnutta upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0