Fel fel fel

Min väska kanske troligen är i Göteborg av någon jävla anledning. Och kanske kanske kommer den med ett plan därifrån imorgon. Kanske troligen tveksamt.

Imorgon får jag gå till jobbet utan deo, utan smink och utan att ha borstat tänderna. Here comes the train wrack!!

Jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig. Men ändå inte. Och jag hatar mig själv för att jag fortfarande spelar med i detta jävla spel. GAH!!! Varför, varför, varför??? Försvinn från mitt jävla liv. Försvinn bara. Jag kan omöjligt be dig dra. Du tar mig inte på allvar. Orden är sagda för många gånger. Och sedan har orden tagits tillbaka. Jag hatar förvirringen.

Något luktar fisk i min lägenhet (inte jag). Däremot luktar jag svett. Som att kroppen vet att jag saknar deo.


Kommentarer
Postat av: Ooobla

välkommen hem. Härligt med väskan.

2009-12-30 @ 13:52:23
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0