Burn motherfucker!

Imorgon åker jag till Boden. Jag lääääängtar efter min familj. Först ska bara en dag av jobb genomlidas. Sen får jag vara ledig. I några dagar. Jag har aldrig behövt det så mycket som nu.

Först ska jag bara städa hela jävla lägenheten. Och plocka upp alla jävla grejer. Och packa. SKIT! Jag är alltid ute i sista stund.

Det är även en gnutta ångest att åka hem. Förra julen brann lägenheten ner. Och jag har sedan dess utvecklat en slags fobi att vara hemifrån i mer än en dag. Jag packar exempelvis äckligt mycket. Ifall det skulle hända igen. Men vad är liksom chansen? Om det händer en gång till så är jag fasiken så otursförföljd att det är löjligt. Maximal otur.

Vill inte komma hem till detta igen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Uh, får riktiga magontkänslor när jag kollar på bilderna. Riktigt vidrigt. Mardröm. Mastodontmardröm.



Det värsta av allt är väl att bara för att man själv har gjort vad man kunnat för att undvika olyckan, så kan någon annan jävel somna med ciggen i sängen, eller ha ljus på TVn eller något annat dumt.

2009-12-22 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0