Alla goda ting är tre

- Jag funderar på om jag ska börja chilla på en lättöl till varje lunch. Det verkar liksom soft. Byggjobbarsoft. Jävligt soft faktiskt. Dricka direkt ur flaskan också. Inget jävla svennebanan glas. 

- Idag när jag och Sara var på Muggen och fikade (käkade en skagenmacka egentligen) och jag blev tvungen att uppsöka klosseten efter stort intag av Pepsi (jag gillar egentligen inte Pepsi) så hade någon snubbe varit där före och kissat med en ytterst hård stråle så att det skummade (ni vet vad jag menar) sedan hade han inte spolat. Inget äcklar mig faktiskt mer. INGET. Själva urinskummet alltså. Inte själva icke spolningen. Det kan jag leva med. Urinskummet kan jag inte leva med.

- Jag tjurar för att jag inte äger fler plagg i leopardmönster. Många skulle nog säga att jag har nog med sådana plagg. Jag säger att man aldrig kan ha för många leopardplagg. Inte för många randiga heller för den delen. Insnöad. Det är jag det. Men om jag gillart så gillar jag det i överkant. Aldrig halvdant. Allt eller inget. Men just nu är det cravings på leopard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0