Well, I can always buy myself some happiness

Jag köpte mig lite lycka idag.

Men inte fullständig lycka.

Den fullständiga lyckan låg i ett par boots/skor från Sixty Seven som jag har sneglat på en längre tid på Åhléns City. Idag var jag så jävla sugen på dom att jag traskade dit. För att upptäcka att dom inte längre fanns kvar. Jag gick runt bland skorna i säkert 30 min och letade. Tillslut såg jag ett par i nävarna på en spinkig brud. Jag övervägde att slåss med henne för dom. Jag övervägde att ge henne en femhundring bara hon lät bli dom. Men jag gjorde inte detta. Utan jag följde efter henne i hopp om att hon skulle lägga dom ifrån sig. Tillslut blev hon irriterad på mig och blängde. Hon ställde sig sedan i kön till kassan och jag gav därmed upp. Men nu kan jag inte sluta tänka på dom där jävla skorna. Dom är vad jag brukar kalla pure perfection och skulle göra mig oändligt mycket mer lycklig än vad jag är just nu.

VILKA JÄVLA BUTIKER SÄLJER SIXTY SEVEN I STOCKHOLM?? VA? VA? VAAA?

Jag kommer inte kunna sova förrän jag får dom. Dom är det vackraste jag sett. Någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0