That's what friends are for!

Sara och Nils kom hit och hängde med mig ikväll. Såg Happy Gilmore och Anchorman. Åt chirre och dirre, godis, vindruvor och drack cola tills det stod ut genom öronen. Mycket nöjd över att ha vänner som ställer upp på svullerier i sann bulimisk anda när jag är bakis och inte orkar med ett skit. Givetvis åt vi så mycket att vi låg utslagna på golvet och gnatade om magknip.

För att bota magknipen satte Nils och Sara igång med mission skruva-ihop-Hannas-klädstång. Nils sa "Hanna, du behöver en man. Jag sa "That's what friends are for". Vem behöver en man när jag har vänner som fixar biffen som jag är för lat för att fixa själv?

Nu ska jag fisa i soffan och glo på tv. 1000 spänn på att jag somnar i soffan.

Bra att ha vänner som kliar en på ryggen


M & M's


Gotta-bordet


Framtupa sidoläge vid överdriven förtäring av chirre


Mission påbörjat


Mission halvfärdigt


Mission completed

(Är inte killen med krulligt hår i den nya coca cola reklamen otroligt söt. Notering: Börjar denna blogg bli en reklamfilm för coca cola?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0