TGIF

Träffade Jossan för första gången på en vecka. Hon sa att jag såg väldigt smal ut. Jag tackade och tog emot. Log nöjt inombords då jag har ätit väldigt mycket glass hela veckan. Så mycket att Mattias kallar mig Ice Cream Feeder numera. Mest för att jag får sådana skuldkäslor av att äta glass själv så jag tvingar in alla i synderierna. Bjussar gärna på glass bara någon äter med mig.

Anywho, bra att börja helgen med att vara smal. Efter helgen kommer jag vara fetto igen.

Nils och Sara. I helgen ska vi ut. Helst söder. Sedan vidare. Och hör sen!! Nu ska vi hänga. Några frågor på det? Dricka rosé i solen och förundras över vår egna utsökthet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara skulle till Göteborg i helgen

2009-08-07 @ 14:10:44
Postat av: Claudius

Jag tycker det hela låter som en utomordentlig plan.

2009-08-08 @ 00:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0