TGIF

Klarade alla säljare på arbetsplatsen budget så skulle alla anställda få nån flarra vin. Aldrig förr har säljarna sålt så mycket. Det visar var deras drivkraft ligger. Inte mig emot dock. Gynnar mig också. Och min drivkraft ligger definitivt i vin. Och skor. Och kläder.

Svininfluensahysteri råder på jobbet. Pratas om att vi ska vaccineras till höger och vänster och det står handdesinfektion uppställt lite varstans. Om jag hade trott på skiten så hade det ju varit all good. Dock gillar jag handdesinfektion och smörjer gladeligen in händerna med det. Lämnar även en mycket steril doft över hela kontoret.

Nåväl, arbetsdagen är snart slut. AW på Mattias "balle" (hans ordval inte mitt). Sen kanske en titt förbi Linnéas a.k.a. Kuttis kräftskiva som inte längre är en kräftskiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0