Tappade bort hjärnan någon gång vid 23.30 tiden igår.

Undrar hur glad Mattias tjej är idag? Missnöjd kanske. En gnutta. Fick dras med drägg hela kvällen som inte kan bete sig. Jag skyller fullständigt på chefen som delade ut 40 flarror vin vid arbetsdagens slut. Upplagt för katastrof. Jag hoppas att vi inte trashade Mattias och Louise lägenhet allt för mycket.

Jag rökte två pack cigg igår. Helt onödigt. Kan ha fått lungcancer. Har försökt bota lungcancern med att sova halva dagen. Har bjudit över Sara på filmkväll. Mer än så orkar jag nog inte med idag. Borde städa först. Kanske slänga bort alla fimpar på balkongen.

Jag hoppas att du inte gör mig besviken idag också. Det behöver inte vara svårt. Det kan ju bara vara enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0