Sjuuuukt oflyt

Igår lyckades jag och Daniella på börja nåt typ av mission att tömma vår arbetsplats på alkohol (med lite hjälp av Jossan och Mattias, men dom gav upp så tidigt).

Vi lyckades ganska bra. Fulla blev vi. Daniella cyklade hem efter ett tag och jag drog till pendeln. Fick med mig Mattias paraply av misstag (ja faktiskt, misstag. Lugn bara lugn, tar med paraplyet på måndag igen Mattias lille. Och jag har din nyckel. Tror jag). Lekte med paraplyet och utförde diverse konster för att roa mig själv när jag gick hem. Det var ganska roligt.

Gick förbi affären och handlade cigg, chips och en bok av typen chic lit?!

Åt chips och somnade. Typ medan jag åt. Flyttade mig till sängen vid kl. 2.30.

Vaknade kl. 7.22. Pigg pigg pigg.

Ligger dock fortfarande i sängen och läser lite bloggar, snusa, äter chips, läser lite bok och kollar sport. Multi-tasking is my middle name.

Lillebror är i Stockholm. Måste nog styra lite häng.

Storebror fyllde 30 år igår. Fira gör han på Gotland. Vi får fira sedan. Grattis grattis dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0