Om jag ändå vore mega het

Jag behöver galgar men jag hittade inga galgar idag. Jävla jidder. Hur svårt ska det vara? 

Jag behöver promenera men jag orkar inte för det är grått ute...och well, jag är förjävla lat.

Och sen kliar det i hårbotten av blekningen. Går över på några dagar. Men det är priset som måste betalas. För att få vara het. Ibland är jag het. Om inte varje dag så någon dag i månaden. Och det får man ju vara nöjd med. Om jag bara kunde övervinna latheten så skulle jag nog säkert vara het typ 3 dagar i månaden. Det kan det ju vara värt. Om jag bara övervinner latheten vill säga. Och det är väl typ en chans på miljonen att jag gör det. Men drömma ska man ju så det gör jag.

Men med mina nya leopardtights så kan jag säkert bli het säkert 1,5 dag i månaden. Ett par skor med rågummisula skulle säkert ta upp mig på 2 dagar i månaden. Babysteps helt enkelt. 
Och varför i helvete är det inget bra på tv när jag behöver underhållning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0