Om det var enkelt så skulle det inte vara svårt

Sov en massa idag. Men jag vaknade ju så tidigt så det är ok.

Sen åkte jag till city och mötte lillebror och Stina. Gick till Kungsan för att kolla in Ung08. Och ungt var det. Teens som såg likadana ut och förortskids i skrämmande munderingar. Satta oss på ett ställe och intog alkohol. Pratade om mindre viktiga saker och myste.

Drog vidare till Bauer och mötte upp Sara och diverse annat folk från B-town. Drack en drink eller två. När crewt drog vidare så bestämde jag mig för att åka hem. Köpte skvallerblaskor och snus på Pressbyrån. Gick en stund i regnet. Mer mys.

Hemma nu. Ska se lite serie och okynnes snusa. Njuta. Ensamtid. Inte tänka alls. Har ändå inget viktigt att tänka på.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0