Oh boy you never let me down!

Tog en snabb cöl (läs cider) med jobbet för att sedan hasta vidare för att möta Nils för en AW på NK. Tradition.

Självklart pajjade tunnelbanan och tåget fick tömmas. Jag var sen som fan och hann inte vänta på att dom skulle forsla bort tåget som var trasigt och vänta på ett nytt. Så jag sprang. Från Odenplan till NK. Nu behöver jag inte träna mer detta år. 

Men det var inte det jag skulle skriva om. Utan om min fantastiska vän Nils. Världens duktigaste och stiligaste man. Som idag landade ett jobb hos Simon och Tomas. Ni vet inredarna från TV. Jag är så stolt att jag nästan spricker. Jag är nog gladare än vad han är.

Och grejen är att ingen förtjänar det mer än den mannen. För han är genuint snäll, god och gläds med andra. Aldrig missunnsam. Alltid glad för andras skull. Han har alltid stöttat mig. Stått vid min sida. Varit glad för min skull. My biggest supporter. 

Han tror inte att han är bättre än andra. Tycker inte att han förtjänar mer än andra utan har alltid jobbat hårt för allt i livet. Och klarat sig med bravur. Ingen kan komma och säga att han bara har haft tur. Allt han har åstadkommit har han gjort på egen hand.

Nils, jag är stolt över dig. Finaste, raraste, snällaste. Jag älskar dig! Grattis grattis, my maaaan!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis grattis grattis Nils. Det där förtjänade han VERKLIGEN :)

2009-08-29 @ 10:34:48
Postat av: Claudius

åh, jag blir lite tårögd :S ! så fint skrivet ;) PUSS min älskade !!!!!!! nu kan det bli flera fredags AW på NK!!

och tack emelie!

2009-08-29 @ 17:32:32
Postat av: Mr Nicetown

Jag tycker det var fantastiskt vackert skrivit.

2009-09-04 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0