Officiellt sur/arg/irriterad/destruktiv

Jag är officiellt sur. Barnsligt, onödigt och töntigt sur sur sur. Vill kasta saker kring mig. Kanske är jag arg? Vem fan vet? Irriterad då kanske? Jag gillar inte alls känslan. Inte alls. No no no no. Jag har varit så känslomässigt avslagen så jävla länge att jag inte kan detektera vad fan jag känner?

Arg då. Jag nöjer mig med det.

Det är nog min jävla Borderline personlighetsstörning som spökar. Ja, jag tror jag har det. Googlade det idag igen och blev övertygad. Kanske en gnutta tourettes också. Jag svär iaf för mig själv just nu. Och känner mig en gnutta ticsig.

Satan i gatan.

Jag super mig fan full. Sånt gör folk med Borderline. Beter sig destruktivt och dricker och missbrukar. Det var jag en gång i tiden. Jag vill bli så igen just nu. Men bara just nu. Ikväll.

Förbannade FAN. HÖR DU DET?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0