I'm gonna love you

Finaste lilla Sara stumpan kittade middag och vin. Jag myste och ropade gladeligen tisdagsmys.

Vi löste inga världsproblem. Men vi rökte menthol och drack riesling. Pratade om ditt och datt. Umeå kom upp en sväng. Där vi växte upp tillsammans i en stor lägenhet. Som sedan brann ner. Jag försökte värva Sara till min arbetsplats. Kan ha gått vägen. Gillar tanken på att gå till jobbet och se henne varje dag (en gnutta ego, javisst). Like the good old days. Kanske inte allt för bra att fastna i det förgångna, men det förgångna var vackert om en en gnutta destruktiva varje fredag-söndag. De senaste dagarna tycks ha gått ut på en mental resa i det förgångna.

Nu är jag lite lyckligt salongsberusad och önskar att någon skulle slänga något naket min väg. Av manligt kön.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0