I did it!

Har druckit mig i ett praktiskt taget obrukbart tillstånd. Det var länge sedan. Jag är lycklig över bedriften.

Hängt med Rugge-Bugge, Victor a.k.a. Kalle och Johannes på sunkhak. Det var alldeles gemytligt tills Kalle spillde ut en hel öl över mig och jag blev blöt i trosorna (not in a good way) oCh lackade ut totalt. Stod i soffan och gormade på tills vaken kom och pekade med hela handen och skreK "DET ÄR INTE OKEJ! NU SKA DU GÅ HEM".

Så hemåt gick jag. Eller snara till McD med Johannes och intog föda. Hade då inte ätit på 12 timmar vilket kan vara orsaken till det tillstånd jag befinner mig i nu.

Vidare hann jag även med att tjafsa med några invandrarbrudar som envist snortade kola inne på toaletten på sunk-Theodoras när jag behövde pissa som mest. Ena bruden var grymt sugen på att ge mig däng men den andra bruden hindrade henne med orden "hon har ju fan fett med attityd, låt henne vara". Just då var jag kung i världen. Överlever man ett "interaction" med invandrarbrudar så är man fan i mig värd titeln.

Nu ska jag röka några gamla ryss-cigg som innehåller så jävla mycket tjära att en enskild cigg kan ge dig lungcancer på stört. Jag kommer dock antagligen bara börja spy eftersom jag är mycket full.

Sov gott suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0