Galenskap. Ren och skär galenskap.

1. 1 miljard till svininfluensavaccin???????? WHAT WHAT WHAT WHAT WHAT FREAKING WHAT???? Svininfluensan. Som ska ge lindrigare symptom än en vanlig influensa (om svininfluensan ens existerar). 1 miljard. EN MILJARD. Och folk svälter i Afrika! Och typ 33 % har Aids i vissa länder i Afrika! Och barn måste arbeta 12 timmar i Bangladesh! Och kvinnor tvingas till prostitution! Folk säljer organ för mat! Folk dör som flugor i cancer! Men ok, låt oss lägga 1 miljard på svininfluensavaccin. Bra idé. NOOOOT! Detta med att felprioritera verkar vara ledord för hela jävla västvärlden. "Så där skulle du inte säga om du drabbas av svininfluensan". Freaking frick. Om jag får skiten (om den som sagt existerar) så får man väl bota skiten då.

2. ROT-avdrag. Rätten att dra av för hantverkare. Upp till 100 000 kr. Vad är detta för jävla skit? VA? "Men det ger nog mer jobb". Har man inte råd att renovera så ska man väl för fasiken inte göra det? Och hur jävla viktigt är det att alla fittiga moderater kan renovera sina hem i sann minimalistisk stil??? Jag bryr mig inte. Samma med hushållsnäratjänster. T.o.m.jag skulle kunna tänka mig att anställa en städerska men inte i helvete skulle jag dra av det i deklarationen. Nån jävla måtta får det väl vara. Jag har aldrig dragit av ett skit i min jävla deklaration. Och jag har haft rätt till det. Pengarna kan väl för fan användas till annat?! "Men det är ju din rätt". Javisst faan, men det finns viktigare saker. Skolböcker, bra skolmat, gratis sjukvård, gratis utbildning osv. osv.

Jävla Moderatregering. Jag hatar den hett. Och jag hatar alla som röstar på dom (utom Jossan). Jag är pissed för att Sverige som välfärdstat håller på att vittra sönder och att klasskillnader skapas. Dom rikare blir rikare och dom fattiga blir fattigare. DÖÖÖÖÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0