Damn you Rocky Road! Jag är nog en gnutta destruktiv.

Jag bjöd lillebror och Stina på middag. Eller lillebror bjöd, men jag lagade.

Lyxade till det med lite Rocky Road till efterrätt. Kalle-Balle och Stina åt väl en sked var sen smällde jag i mig resten. Ligger nu i soffan och är SVULLEN. Ser lite gravid ut. Och det gör en gnutta ont.

Jag VET att jag blir så av glass och alla andra mjölkprodukter men jag kan ändå inte låta bli. Helt omöjligt. Glass glass tänker jag och sedan äter jag det. Det måste ju vara en gnutta destruktivt? Lite som ett missbruk? Vet att det inte är bra för mig men ändå så äter jag nog glass en tre fyra dagar i veckan.

Kanske är det destruktivitet som är mitt middle name?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0