Dagens sista: I feel old, I wanna lay down and die

I helgen har jag lyckats bli dissad två dagar i rad. För öl. Sånt gör mig en gnutta...öh...pissed. 

Just för att jag aldrig trodde att jag skulle bli dissad. Jag har sms som bevisar det med. But anywho, dissad blev jag. 

Och tänker därför sjunga Niccokicks låt Teenage Love jävligt högt på min balkong medan jag röker en menthol. För att all kärlek eller åtrå fortfarande precis är som när man gick på gymnasiet. Det förändras aldrig. Spel och åter spel. Jobbigt, krångligt, tidskrävande. Jag är mer av typen rättfram "hey, jag gillar dig" eller för den delen "hey, jag är sugen på dig". Jag orkar inte med detta. Jag börjar bli för gammal. Och dessutom är jag förbannat krävande. Sker inte allt på mina villkor direkt på stört så blir jag tjurig och anser mig dissad. Här och nu. Allt eller inget. NU NU NU!

God Damn You Teenage Love! Och ni ska fan i mig sjunga med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0