Big city life häng!

Det var en gemytlig kväll. Vi lyckades vara överallt men ändå ingenstans. Kvarnen, Bauer, Torget, Pontus by the sea, kön till F12, utanför Södra teatern och slutligen Laveau. 

Kvällen började med mig, Nisse P, Jossan, Anna och Emma. Anna föll av vid Bauer, Emma vid Pontus by the sea och Nils avvek vid F12. Jag och Jossan stod längst helt enkelt. Mötte upp Ilir, Fidan och Shandy vid Södra teatern. Gick till Laveau där Jossan var den första att avvika. 

Jag stod längst. My proudest moment. Befann mig vid centralen kl. 3.30 för att hitta en taxi. Hittade en efter ett tag. Och hade då hunnit röka 3 cigg och nästan fått spö av en snubbe. Lyckats undvika spö två dagar i rad. Wiho!

Somnade med fjärrkontrollen i handen. 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0