As you lay to die beside me, baby

Gemytlig AW hos Mattias. Tills allt spårade. Vilket det ofta gör med mina kollegor. Mattias spyr, Morgon pratar goja, Johannes och Rugge-bugge sover tillsammans i en sked, Jossan försvinner, jag är allmänt jobbig, Johannes skriker att han hatar Hammarbt mitt på söder, vi kastar flaskor från sjätte våningen, jag försöker lägra Camilla, vi spiller vin i hela Mattias tvättstuga, vi lever om, vi bråkar på gatan osv.

Ett tag ägde jag världen.

Sedan hatade jag allt.

En helg i ett liv. Och du kan inte gå från "ett ställe". 

Jag ger upp. Alla är hjärndöda. Orka liksom.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha - ja, det som började så fint. Lugna och fina. Men jag kan definitivt rekommendera de som inte har gjort det att tvätta med Mattias, José och Hanna och en flarra Prosecco. Awesome! :)



Hoppas du får en fin lördag utan massa bakfylleångest. Har haft tvättstugan tills nu (utan Prosecco och ensam) och ska på bio.



Kram, C

2009-08-22 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0