Är det inte måndag så säg?

Äh fy fan.

Käkade lite gröt när jag kom hem. Tog en slurk vitt vin från en flarra som stod i kylen. Snusade lite rapé. Somnade i soffan med rapén inne. Kan ha kommit rapé på kudden. Har insett att jag nog inte kommer kunna sova alls i natt. P.g.a. napen. Ibland blir bara allt så jävla sorgligt.

Och allt jag vill är att äta saker. Äta, äta, äta. Möla in saker i käften. På ett sånt där bulimiskt vis.

Mark Levengood i ett Herrans Liv. Han är rolig. Men fy satan vad jag hatar finlandssvenska. Tänk att ha sex med någon som pratar så? Äh, jag spyr fan i munnen.

Nu ska jag mysa vidare i min randiga outfit. Mys mys. Kanske lite mer vin?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0