All talk and no fun.

Jag har fortfarande tråkigt. Så infernaliskt jävla uttråkad. Inte ens payday kan få mig känna mig mindre uttråkad och blasé. Nåt måste hända. Nåt jävla stort. Inget fjesigt. Låt mig för fan vinna en mille på lotto eller så. Låt mig ligga med någon halvkänd. Låt mig supa som ett svin och spy i en buske. GAHHH.

Drar till Sara efter jobbet för middag och vin. Vi ska styra. Vi styr ofta. Oftast händer nada. Vi är all talk. Som jag ibland gärna hävdar att diverse snubbar är. Men en hyfsat flummig kvinna sa till mig en gång att det är egenskaperna du själv har som du oftast stör dig på hos andra. Ibland stämmer det något fruktansvärt.

Jag ska krypa upp i Saras famn och kräva att bli älskad. Känner att Jossan är leds på mitt ständiga klängande. Men hon sitter ju så jävla nära hela dagarna. Jag är inte den som låter en sådan möjlighet passera outnyttjad förbi.

Kommentarer
Postat av: oli

bra sakt av den kloka kvinnan...egenskaperna man själv har som man stör sig på hos andra

2009-08-25 @ 16:54:23
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0